Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wywaliło prawie na 100 % uszczelke pod glowicą za duża moc ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wywaliło prawie na 100 % uszczelke pod glowicą za duża moc ?

    Asystentka, cicha woda brzegi rwie :szeroki_usmiech

  • #2
    Wywaliło prawie na 100 % uszczelke pod glowicą za duża moc ?

    Pewne symptomy uszczelki miałem wcześniej prawdopodobnie. Przewód chłodniczy pękł zeszłego lata. A teraz kwiecień hamownia i po tygodniu zaczęło się wszystko psuć - G12 zalewało wszystko( teraz wiem ). Nawet w konsekwencji klima nie działała . Cały czas stan oleju i G12 obserwuję dlatego teraz auto czeka na nową uszczelkę dość szybko się połapałem bo dość malo jeżdże skodą. Teraz mam pytanie co ma wpływ na uszczelkę za duża moc ? Auto w żaden sposób nie sygnalizuje , że płyn chlodniczy ma za wysoką temp nie pokazuje nic na desce. Pogodziłem się z tą uszczelką ale chciałbym po wymianie troche pojeździć . Co tu robić zmniejszać moc ? Aligator mówił , że więcej wytrzyma Asv. Większać ludzi ma ok 165 kM na Arl i 230.
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz


    • #3
      rafalus, Ja bym dał zrobić tą uszczelke komuś b.dobremu i obserwować co będzie.Po mojemu nie powinno jej wywalić.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz


      • #4
        Mam nadzieje , że zrobie i troche pojeżdżę . Niby to tuning i nic nie jest wieczne ale nie chciał bym robić 2x tej uszczelki. Jak widzisz moje inne wpisy to przez tę uszczelkę poszło parę rzeczy. Tak dodatkowo zastanawiam się czy sprężarka może za dużo pompuje? Czy może za duża temperatura przez większą dawkę? Pytanie czy zakładać fabryczną uszczelkę czy troszkę grubszą? Co odpręży motor. Nie mam doświadczenia przy takich awariach.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          rafalus, Jak ja bym miał decydować w tej sprawie to poradził bym się Aligatora.Jak by nie było jest fachmanem w tej dziedzinie i doświadczenie ma.Może on ci doradzi w sprawie wyboru uszczelki.Ja tylko przypuszczam że uszczelka powinna być z górnej półki jak to się mówi.W końcu 170 km.to troche jest mocy.Około 50% nadwyżki.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz


          • #6
            I u Aligatora moc podnosiłem. Może te buczenie bym jeszcze zlokalizował.

            [ Dodano: Czw 04 Cze, 15 23:49 ]
            Po wymianie uszczelki jestem. Aligator nie odpisał.
            Uszczelka została tej samej grubości. Płyn już nie wariuje . Wymieniono też 4 zawory. Opanowałem buczenie te takie wibracje w zakresie niższych obrotów. Trochę już pojeździłem więc chyba ok. Prędkościomierz też już ok. Trzeba było się przyjrzeć , żeby dostrzec delikatne nadpalenie uszczelki. Tylko dlaczego przepaliło uszczelkę? Przebieg 270 tyś prawie auto 11 lat. W Eucprojekcie w zasadzie stwierdzili , że wtryski i kondycja motoru b.dobra. Tylko moje pytanie czy duża dawka paliwa może być przyczyną ? Ewentualnie czy wtryski mogą spowodować uszkodzenie upg? Po modach przelatałem 100 tyś.
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X